Connect with us
Publicitate

Administrație

VIDEO / Guvernul român a închis mai multe site-uri de propagandă ale Moscovei dar și un post TV. Iată lista

Publicat

pe

Publicitate

Mai multe site-uri de propagandă rusă, printre care și mai multe versiuni ale site-ului Sputnik, au fost închise de autoritățile române, a anunțat luni purtătorul de cuvânt al Guvernului, Dan Cărbunaru. De asemenea, acesta a spus că toți operatorii de cablu au eliminat postul Russia Today din grilă.

„Sunt o serie de măsuri pe care autoritățile române le-au luat pentru a bloca anumite surse identificate ca propagând știri false în contextul crizei din Ucraina. O să prezint o listă, unele dintre au fost deja închise, altele urmează să fie închise.

– bitinitiators.com/blog.html

– profitsmall.com

Publicitate

– yourincome.site

– ru.mdsputniknews.com

– md.sputniknews.com

– ro.md.sputniknews.com

– citestesitu.com

– rtnews.ro

– cloudx.ro

Aș vrea să adaug că începând din această seară, ultimul operator care furnizează servicii TV în România va opri difuzarea RussiaToday în România. Din această seara, acest serviciu nu va mai fi activ”, a spus Dan Cărbunaru.

Urmăriți Brasov.net și pe Google News
Publicitate
Publicitate
Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

De Interes