Connect with us
Publicitate

Fapt divers

Se întâmplă și la case mai mari. Postul public francez RFI a cerut scuze după ce a ”omorât” mai multe personalități, între care pe Regina Elisabeta a II-a, Pelé și Clint Eastwood

Publicat

pe

Postul public francez Radio France Internationale a cerut scuze după ce a publicat pe site-ul său, din greșeală, mai multe necrologuri, între care cel al reginei Elisabeta a II-a a Marii Britanii sau pe cel al fostului mare fotbalist brazilian Pelé.

Publicitate

RFI a publicat din greșeală necrologurile unor personalități care trăiesc

Luni, pe site-ul Radio France Internationale au apărut necrologurile mai multor persoane publice care trăiesc, între care regina Elisabeta a II-a a Marii Britanii și fostul mare fotbalist brazilian Pelé, informează The Guardian.

Au mai fost declarați morți ayatollahul Ali Khamenei, liderul suprem iranian, fostul președinte american Jimmy Carter, liderul cubanez Raul Castro și actorii Clint Eastwood, Sophia Loren și Brigitte Bardot.

Publicitate

Mogulul media francez Bernard Tapie, în vârstă de 77 de ani, a fost și el ”ucis”. În cazul său, nu e prima dată când necrologul i-a fost publicat din greșeală de instituții media importante.

RFI a cerut scuze după ce a ”ucis” mai multe persoane publice

RFI a transmis apoi că articolele în cauză au fost publicate pe site-ul său din cauza unor „probleme tehnice”.Acest apartament a fost abandonat. Când au deschis ușa, după 70 de ani, au găsit ceva CUTREMURĂTOR

„Cerem scuze tuturor persoanelor îngrijorate, precum și ție, cititorule, care ne urmărești și ai încredere în noi”, a transmis postul public de radio francez.

Contul de Twitter al RFI, care a devenit ținta glumelor și ironiilor după această gafă, a anunțat că se „mobilizează pentru a remedia rapid problema”.

Publicitate
Urmăriți Brasov.net și pe Google News
Publicitate
Publicitate
Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Publicitate

De Interes